IT megoldások egyszerűen
 
ASHTON ügyvitel
Megrendelt
termékek/szolgáltatások
(üres)
Termékek és szolgáltatások » ASHTON ügyviteli ptogramrendszer » Ismertető
ASHTON
böngészőben futó integrált ügyviteli programrendszer


Mi ez?
Az ASHTON egy integrált ügyviteli programrendszer, mely elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozások számára készült. Moduláris felépítése révén az ASHTON képes a vállalkozás beszerzési, raktározási, logisztikai, értékesítési és pénzügyi területeinek integrált, illetve igény szerint bármelyik területi külön történő lefedésére is.

Technológia:
Az ASHTON egy olyan új technológiára épülő web alapú (böngészőben futó) rendszer, mely e technológiának köszönhetően egyesíti magában a web alapú alkalmazások előnyeit a telepített szoftverek kényelmével, így egy olyan valóban többablakos rendszert kapunk, mely bárhonnan elérhető, használatához mindössze egy internetböngésző szükséges.

Biztonság:
A programrendszer adatainak és fájljainak tárolását és a felhasználók kiszolgálását saját, nagy teljesítményű szerverünk végzi, amely a budapesti internet gerinchálózatra csatlakozik. Szerverünk minden olyan egységét redundáns védelemmel láttuk el, ahol ez lehetséges, így a meghibásodás esélye rendkívül csekély, illetve az esetleges meghibásodások szervízelése rövid idő alatt elvégezhető. Az adatokról naponta biztonsági mentések készülnek, így azok földrajzilag 2 különböző helyen több példányban léteznek egy időben, így az adatvesztés gyakorlatilag kizárható. A kommunikáció a szerverrel mind a felhasználók, mind az egyéb szerverek és alkalmazások részéről minden esetben titkosított.

Webáruház kapcsolat:
Az ASHTON Corin Webshop rendszerrel műküdik együtt. Ezen együttműködési lehetőség révén elérhető, hogy a webáruházba beérkező megrendelések automatikusan átkerüljenek az ASHTON rendszerbe, illetve az ASHTON rendszerben történt készlet- és árváltozások automatikusan megjelenjenek a webáruházban is.

Jellemzők:
A program bizonylatai PDF formátumban készülnek és jellemzően közvetlenül a rendszerből azonnal tovább küldhetők email-ben, így pl. egy kiállított számla másodpercek alatt a vevőhöz kerülhet.
A program listái és kimutatásai Microsoft Excel táblázatok formájában tölthetők le, így tetszés szerint alakíthatók illetve testre szabhatók.

Megvásárlás, csomagok:
A programrendszer technológiájából adódóan hagyományos értelemben nem vásárolható meg, használata, mint szolgáltatás vehető igénybe, melyért évente felhasználói licensz díjat kell fizetni. Annyi felhasználói licenszt kell megvásárolni, ahány felhasználó a programot egy időben használni szeretné. A licenszdíj a program használatán kívül minden egyéb költséget is tartalmaz, így az esetleges törvényi és egyéb változások miatt indokolt fejlesztéseket (support) is.
A programrendszer a lefedett területektől függően 5 különböző csomagban érhető el.
FREE csomag
A kizárólag a számlázás modult tartalmazó ingyenes változat évente maximum 30 darab számla kiállítását teszi lehetővé. Elsősorban azoknak ajánljuk, akik havi mindössze 1-2, főleg szolgáltatásokról szóló számlát készítenek.
részletek » online demo » további információkat szeretnék erről a csomagról »
LIGHT csomag
Kkizárólag a számlázás modult tartalmazó változat. Elsősorban olyan egyéni és társas vállalkozásoknak ajánljuk, akik főleg szolgáltatásokról szóló számlákat készítenek.
részletek » online demo » további információkat szeretnék erről a csomagról »
STANDARD csomag
Standard, minden extra funkciót nélkülöző raktárkészlet-nyilvántartás, szállítólevél, számlázás és alap kintlévőségkezelés funciókat magában foglaló, 1 raktárat és 2 különböző eladási árat kezelni képes változat. Mivel ezen változtban minden felhasználó a program összes funkcióját korlátozás nélkül eléri, elsősorban olyan vállalkozásoknak ajánljuk, ahol a számítógépes adminisztrációt 1-2 ember végzi.
részletek » online demo » további információkat szeretnék erről a csomagról »
PLUS csomag
Raktárkészlet-nyilvántartás, szállítólevél, számlázás és alap kintlévőségkezelés modulokon túl kimenő és bejövő rendelésnyilvántartást, házipénztárat, az időszakos akciók kezelését és egy vezetői információs modult is magában foglaló, több raktárat és 2 különböző eladási árat kezelni képes változat. Ezen változtban már lehetőség van az egyes felhasználók jogosultságainak korlátozására, így olyan vállalkozásoknak is megfelel, ahol a számítógépes adminisztrációt feladat-specifikusan több ember végzi.
részletek » online demo » további információkat szeretnék erről a csomagról »
PRO csomag
A teljes rendszer, raktárkészlet-nyilvántartás, szállítólevél, előleg- és résszámlák készítésével kiegészített számlázás, kompleet ügyfélfolyószámla-nyilvántartás (vevő/szállító), kimenő és bejövő rendelésnyilvántartás, házipénztár, az időszakos akciók kezelése, éertékesítési szerődések nyilvántartása, bejövő számlák és egyéb dokumentumok iktatása, logisztikai és vezetői információs fukciókat magában foglaló, korlátlan számú raktárat, 3 különböző eladási árat, cégen belül több üzletágat és területi képviselőket is kezelni képes professzionélis változat. Az ASHTON PRO kategóriájának minden igényét kielégítő kiváló választás bármely kereskedelmi, vagy azt érintő szektorban tevékenykedő kis- és középvállalkozásnak.
részletek » online demo » további információkat szeretnék erről a csomagról »

Business to business (ASHTON B2B) kiegészítő:
A STANDARD, PLUS és PRO csomagokhoz rendelhető kiegészítő, mely lehetővé teszi az Ön által engedélyezett ügyfelek számára az Ön cégétől történő online megrendeléeket, esetleges raktárkészlet információkhoz történő hozzáférést, illetve saját korábbi megrendeléseinek és számláinak megtekintését. Használatát elsősorban olyan cégeknek ajánljuk, akik visszatérő vásárlókkal (viszonteladók, közületek, stb.) állnak kapcsolatban. Haszbálata sok esetben rengeteg adminisztrációs terhet levesz a cég munkatársainak válláról.